יום חמישי 28 מרץ 2024   כניסה למערכת  
 חזון בית הספר
בית הספר העל -יסודי 'משגב', הוא בית חינוך המהווה חממה לצמיחת בוגרים חדורי ערכים, שוחרי דעת, בעלי מודעות תרבותית וסביבתית ומחויבות למצוינות.  
תלמידינו מקבלים מענה לפי שאיפות וצרכים שונים, בסביבות לימודים מאתגרות ומעודדות העמקה, טיפוח כלי חשיבה, יצירתיות, חדשנות, הישגיות ומצוינות.  
בית ספר משגב פועל ברוח ערכיה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית מתוך פתיחות וכבוד למגוון תפיסות עולם וערכים 
 ביה"ס משגב הוא מהמובילים בארץ באחוז התלמידים הזכאים לבגרות ובאחוזי ההתנדבות לשנת שירות ולשירות צבאי מלא בצה"ל. לאחרונה פורסם הנתון לפיו בוגרי מחזור כ"א, שסיים את לימודיו בשנת 2009, הגיעו למקום 
ראשון  בדירוג בתי הספר בארץ, על פי שירות משמעותי, והתנדבות ליחידות לוחמות של הבנים.
 
השנה בית הספר הצטרף לתכנית התקשוב הלאומית. כלי התקשוב יעזרו לנו ביצירת קשר בין ההורים לצוות החינוכי,  בין התלמידים לבין עצמם ובין התלמידים למורים  כלי התקשוב יאפשרו לנו ללמד ולחנך לאהבת הדעת, לעניין ולאתגר אינטלקטואלי בקרב תלמידינו.  נגישות המחשב ככלי להוראה וללמידה בכיתות חטיבת הביניים, תאפשר למורים להכין מערכי שיעור ולמידה מגוונים ומאתגרים. "החינוך החדש" תופש את מקומו של "החינוך הישן".
שימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת בשילוב עם גיוון משמעותי בדרכי ההוראה ולמידה, יאפשרו לתלמידנו להיות לומדים פעילים ובעלי מוכוונות ללמידה. 
כיום אנו בונים שיעורים המבוססים על מערכי שיעור מתוקשבים. תהליך זה החל במקצוע העיקרי הנלמד בכיתות ז' – ח' הנקרא מב"ת (מפגש בין תרבויות). מקצוע זה משלב את ההיסטוריה והגיאוגרפיה למקצוע בין – תחומי. אנו כעת מבצעים תהליך של התאמתו של מקצוע זה לטכנולוגיות ההוראה החדשניות והמעודכנות.  דבר דומה יתרחש בעתיד הנראה לעין, במקצועות נוספים בחטיבת הביניים. תהליך מקביל מתרחש בחטיבה העליונה.  
 
 
ד.נ. משגב מיקוד 20179 | דוא"ל: misgavhs@gmail.com | טלפון: 04-9801111 | פקס: 04-9800079